Strona główna Strefa Pracownika Oferty pracy
Oferty pracy
Dział Kadr wspomaga procesy rekrutacyjne, które są prowadzone w UIK.
Zapraszamy do sprawdzania zakładki.
Stanowisko
- Bibliotekarz
Zakres obowiązków
- udostępnianie zbiorów (wypożyczenia, zamówienia magazynowe i ksero)
- działalność informacyjna i szkoleniowa (m.in. bezpośrednia pomoc, szkolenia indywidualne i grupowe, promocja zasobów i usług)
- rozwój warsztatu dziedzinowego (źródła informacji zgodne z uczelnianymi kierunkami kształcenia)
- opracowanie zbiorów
Wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- cechy osobowe niezbędne do bezpośredniej pracy z użytkownikiem
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielność w organizacji pracy
- znajomość języka angielskiego (obsługa użytkowników zagranicznych)
Tryb pracy
- umowa o pracę na okres próbny lub czas określony (w zależności od doświadczenia pracy w bibliotece)
- 1 etat
- poniedziałek-piątek 9:00-18:00, sobota 9:00-15:00 - równoważny system czasu pracy
Data rozpoczęcia pracy
- październik 2023
Wynagrodzenie
- 3800-4200 zł brutto
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE, informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 26, 31-501 Kraków, dostępna pod danymi kontaktowymi rektorat@ignatianum.edu.pl, tel.12 3999502. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, który jest dostępny pod adresem e-mail iod@ignatianum.edu.pl. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa pracy oraz Twojej zgody, której nam udzielasz w związku z rekrutacją i komunikacją pomiędzy nami a Tobą, przez okres niezbędny do zakończenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż do momentu cofnięcia zgody, której nam udzielasz. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z nami przy realizacji powyższego celu oraz uprawnionym organom państwowym. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Twoich danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu.
Zgłoszenia
Prosimy o zapoznanie się z informacją na naszym blogu: Co warto wiedzieć przed aplikowaniem do naszego Zespołu. Jeśli chcesz dołączyć, to prześlij CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko bibliotekarz" do:
- Roman Dolny (e-mail: roman.dolny@ignatianum.edu.pl) w terminie do 6 września 2023 r.
Możesz wycofać powyższą zgodę na przetwarzanie danych pisząc na adres e-mail: roman.dolny@ignatianum.edu.pl
Osoba kierująca pracą Działu Spraw Studenckich odpowiada za organizację i nadzór nad całością procesów związanych z rekrutacją, pomocą materialną oraz z wysoką jakością obsługi kandydatów na studia, studentów, uczestników studiów podyplomowych i absolwentów.
Zakres obowiązków:
· Organizacja i koordynacja pracy Działu w zakresie:
- obsługi kandydatów, studentów i absolwentów
- kompleksowej obsługi procesu rekrutacji
- kompleksowej obsługi procesu przyznawania świadczeń materialnych.
· Nadzór i koordynacja działań związanych z rozliczaniem należności za usługi edukacyjne.
· Tworzenie aktów prawnych i wzorów dokumentów i decyzji związanych z rekrutacją i pomocą materialną.
· Udział w tworzeniu aktów prawnych regulujących proces kształcenia.
· Administrowanie systemami obowiązującymi w Uczelni w zakresie zadań realizowanych przez DSS.
· Przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań na potrzeby Pracodawcy.
· Komunikacja ze studentem– poprzez m.in. stronę internetową, media społecznościowe, punkt obsługi studenta i inne.
Wymagania:
· Wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, prawo, zarządzanie).
· Minimum 5 lat doświadczenia w pracy administracyjnej w uczelni wyższej, związanej z obsługą kandydata na studia lub studenta.
· Znajomość przepisów prawa dotyczących szkolnictwa wyższego i procedur administracyjnych.
· Umiejętność organizacji pracy zespołu i wysokie kompetencje komunikacyjne.
· Mile widziana znajomość systemów IRK i USOS.
· Dobra organizacja pracy własnej.
· Umiejętność pracy pod presją czasu.
· Umiejętność budowania relacji w zespole, umiejętność rozwiązywania konfliktów.
· Wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na stabilnych warunkach.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia tematyczne.
- Pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania biletów komunikacji miejskiej; dofinansowanie zakupu okularów, wczasy „pod gruszą”).
- Parking w centrum Krakowa.
- Dodatkowe dni wolne od pracy.
Praca dostępna od 1 stycznia 2026 r.
CV proszę przesyłać na adres e-mail: praca@ignatianum.edu.pl do 16 listopada 2025 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z informacją o ochronie danych osobowych kandydatów do pracy, którą zamieszczamy poniżej.
Informacja o ochronie danych osobowych – rekrutacja – kandydaci do pracy
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 26. Kontakt z Administratorem: telefon – 12 3999582. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ignatianum.edu.pl.
2. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszej rekrutacji i zawarcia stosownej umowy2. Jeśli przekazują nam Państwo więcej danych niż te, które wynikają z treści ogłoszenia lub przepisów prawnych, robią to Państwo dobrowolnie co zostanie przez nas uznane za zgodę3 na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można cofnąć w dowolnym czasie. Będziemy przechowywać Państwa dane na potrzeby innych rekrutacji w przypadkach, w których udzielą nam Państwo w tym celu odrębnej zgody. Ta zgoda również może zostać wycofana w dowolnym czasie.
Przekazanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne. W przypadku pozostałych danych ich przekazanie jest dobrowolne. Dane nie podlegają przetwarzaniu w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.
3. Będziemy przekazywać dane osobowe podmiotom pomagającym nam w realizowaniu ww. celu (np. portale z ogłoszeniami o pracę, firmy świadczące usługi IT i dostawcy takich usług) oraz w razie takiej konieczności uprawnionym organom państwowym.
4. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa odrębnej zgody na udział w innych procesach rekrutacji, Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez 12 miesięcy.
5.Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; usunięcia danych osobowych; cofnięcia zgody w przypadku jej udzielenia co jednak nie wpływa na okres przetwarzania przed jej cofnięciem; wniesienia skargi do Prezesa UODO z siedzibą w Warszawie.
1.Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: KP), Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej; Ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz inne przepisy prawne regulujące zatrudnienie w szkolnictwie wyższym;
2.Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 KP w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 KP podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Powyższe dotyczy także odpowiednio przepisów cywilnoprawnych w związku z zawieraniem umów innych niż umowy o pracę np. umowy zlecenia lub o dzieło lub o świadczenie usług.
3.Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
4.Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
Do naszego 3-osobowego zespołu poszukujemy osoby z ogólną, ugruntowaną co najmniej 5-letnim doświadczeniem (w tym co najmniej 3-letnim w uczelniach wyższych) wiedzą z zakresu płac, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz systemu ubezpieczeń społecznych.
Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, umów cywilno-prawnych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, godzin ponadwymiarowych, stypendiów doktoranckich i innych, w tym również wynagrodzeń projektowych, oraz sprawdzanie ich poprawności pod kątem zgodności z przepisami prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych, PPK i innych przepisów prawa pracy
2. udział w przygotowywaniu rozliczeń rocznych PIT dla wszystkich pracowników i osób wykonujących umowy zlecenia lub o dzieło oraz ich kontrola pod względem poprawności wyliczeń i zgodności z przepisami prawa oraz sporządzanie deklaracji podatku dochodowego.
3. Naliczanie i rozliczanie składek ZUS pracowników, obsługa PŁATNIKA, sporządzanie deklaracji ZUS.
4. Naliczanie i rozliczanie PPK.
5. Przygotowywanie przelewów, w tym tych dotyczących wynagrodzeń i potrąceń, do wypłaty w systemie bankowym.
6. Dekretacja list płac w systemie finansowo-księgowym, uzgadnianie stanu kont rozrachunkowych i kosztowych.
7. Uczestniczenie w pracach związanych z badaniem sprawozdania finansowego oraz pracach związanych z kontrolami i audytami.
8. Przygotowywanie dokumentacji i uzgodnień do kontroli i audytów projektów i dotacji, uzgodnienia z działem zajmującym się merytorycznym i rachunkowym rozliczaniem projektów oraz współpraca z kierownikami projektów – głównie w zakresie płac i umów cywilno-prawnych.
9. Przygotowywanie dokumentacji i uzgodnień do kontroli ZUS, kontroli podatkowych, ministerialnych i innych w zakresie dotyczącym płac, podatków i ubezpieczeń.
10. Uczestniczenie w pracach wdrożeniowych, konfiguracyjnych i testowych wdrażanych systemów informatycznych w zakresie płac, finansów i księgowości.
11. Współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, komornikami, oraz innymi instytucjami, w zakresie właściwej interpretacji przepisów prawa, poprawności rozliczeń, naliczeń, potrąceń, itp.
Wymagania:
1. Wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne.
2. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku ds. płac w tym minimum 3-letnie w uczelniach wyższych.
- Konieczna znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawa i systemie ubezpieczeń społecznych,
- Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- Ustawa prawo o szkolnictwie wyższym,
- Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych.
4. Bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE, w tym EXCEL (m.in. tabele przestawne).
5. Znajomość systemu PŁATNIK.
6. Znajomość systemu TETA ERP będzie dodatkowym atutem.
7. Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
- Odporność na sytuacje stresowe.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na stabilnych warunkach.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia tematyczne.
- Pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania biletów komunikacji miejskiej; dofinansowanie zakupu okularów, wczasy „pod gruszą”).
- Parking w centrum Krakowa.
- Dodatkowe dni wolne od pracy.
Praca dostępna od 1 stycznia 2026 r.
CV proszę przesyłać na adres e-mail: praca@ignatianum.edu.pl do 9 listopada 2025 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z informacją o ochronie danych osobowych kandydatów do pracy, którą zamieszczamy poniżej.
Informacja o ochronie danych osobowych – rekrutacja – kandydaci do pracy
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 26. Kontakt z Administratorem: telefon – 12 3999582. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ignatianum.edu.pl.
2. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszej rekrutacji i zawarcia stosownej umowy2. Jeśli przekazują nam Państwo więcej danych niż te, które wynikają z treści ogłoszenia lub przepisów prawnych, robią to Państwo dobrowolnie co zostanie przez nas uznane za zgodę3 na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można cofnąć w dowolnym czasie. Będziemy przechowywać Państwa dane na potrzeby innych rekrutacji w przypadkach, w których udzielą nam Państwo w tym celu odrębnej zgody. Ta zgoda również może zostać wycofana w dowolnym czasie4 .
Przekazanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne. W przypadku pozostałych danych ich przekazanie jest dobrowolne. Dane nie podlegają przetwarzaniu w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.
3. Będziemy przekazywać dane osobowe podmiotom pomagającym nam w realizowaniu ww. celu (np. portale z ogłoszeniami o pracę, firmy świadczące usługi IT i dostawcy takich usług) oraz w razie takiej konieczności uprawnionym organom państwowym.
4. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa odrębnej zgody na udział w innych procesach rekrutacji, Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez 12 miesięcy.
5.Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; usunięcia danych osobowych; cofnięcia zgody w przypadku jej udzielenia co jednak nie wpływa na okres przetwarzania przed jej cofnięciem; wniesienia skargi do Prezesa UODO z siedzibą w Warszawie.
1.Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: KP), Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej; Ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz inne przepisy prawne regulujące zatrudnienie w szkolnictwie wyższym;
2.Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 KP w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 KP podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Powyższe dotyczy także odpowiednio przepisów cywilnoprawnych w związku z zawieraniem umów innych niż umowy o pracę np. umowy zlecenia lub o dzieło lub o świadczenie usług.
3.Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
4.Art. 6 ust. 1 lit a RODO;


TŁUMACZ





